We staan op de kaart

De eerste editie van Klankkeuken was een waar succes 🙂

Klankkeuken

Afgelopen woensdag was het tijd voor de eerste editie van Klankkeuken@Muziekhuis en het was een waar succes. Alle vier de sets hadden een geheel eigen stijl en werden op een gezellige manier aan elkaar gepraat door Steven Kamperman.

Voor ons als Avalarix was het heerlijk om in zo een fijne sfeer onszelf voor het eerst als ensemble te presenteren. Ook heel fijn dat er een publiek aanwezig was dat niet bang was om hun mening en feedback te geven waardoor we weer verder kunnen bouwen aan ons idioom.

Het beeldmateriaal stroomt langzaam binnen dus in mijn volgende blog kan je zeker wat video’s bekijken 🙂
Wil je graag nu al wat snippets zien? Neem dan vooral even een kijkje in mijn Instagram story’s!

Ontwikkelen

Naast dat ik me als muzikant verder ontwikkel met nieuwe ensembles en het ontdekken van mijn componisten kant, probeer ik me ook blijvend te ontwikkelen als muziekdocent. 

Daarom ben ik bezig met een leuk projectje waar ik binnenkort meer over kan delen!
Want ik ben het op dit moment aan het testen in mijn lessen maar zou het heel graag met jullie willen delen!

Laat vooral weten! Ook zeker als je nog iets mist! En volg mij op Instagram en Facebook voor nog meer updates! Dus schroom vooral niet om een berichtje te sturen! Muzikale groet!

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef alstublieft een geldig e-mailadres op.
You need to agree with the terms to proceed