Even genieten

Deze week vrij weinig nieuws dus gewoon even nagenieten van het concert met Avalarix bij Klankkeuken@Muziekhuis Utrecht 🙂

Check vooral mijn Youtube Kanaal voor meer video’s!

Laat vooral weten! Ook zeker als je nog iets mist! En volg mij op Instagram en Facebook voor nog meer updates! Dus schroom vooral niet om een berichtje te sturen! Muzikale groet!

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef alstublieft een geldig e-mailadres op.
You need to agree with the terms to proceed